Sunday, March 21, 2010

! أي كلام فاضي

فرحت بتعيين شيخ أزهر جديد..مهم جدا أن البابا شنودة يلاقي حد يبوسه والأهم أننا كلنا نلاقي الصورة دي في كل الجرايد"القومية
"!

الحل الوحيد في أي بلد محترمة لما يسمى بأزمة مرتضى - شوبير أن لازم واحد فيهم يدخل السجن..غير كده يبقى الحكومة قاصدة تسلينا

الناس مختلفة حول ترشيح البرادعي وعملته بطل من قبل وصوله المطار..طب أنا بقى حرشح العميد حسام حسن..يعني هو اللي يقدر ع الزمالك مش حيقدر على مصر ؟

لا أدري لماذا ربطت فورا بين فيلم "أجورا" وقرار رفض تعيين المرأة في القضاء من مجلس الدولة..كلهن ساحرات؟؟
http://en.wikipedia.org/wiki/Agora_(film)

هاج الجميع وماج لمجرد صدور صفحة ع الفيسبوك تحمل إسم "الله" وقرروا مقاطعة الفيس بوك وكل شوية توصلني دعاوي لجروبات المقاطعة..طب أنا مال دين أمي بالموضوع علما بأني مكنتش عضو في الصفحة دي اللي كلكوا سجلتوا فيها!؟؟

ناقد رياضي خرج علينا في التليفزيون وقال" اه احنا لازم نعترف يا جماعة أننا ضربنا بعثة الجزائر بالطوب بس على فكرة ده كان طوب مش مؤذي"..طوب صيني ده يا كابتن؟

واحد يجي يسألني ليه مش بتروح الكنيسة يا مايكل يوم أحد الزعف..حقوله: عشان مش عاوز أسمع القسيس وهو بيقول "مبارك الاتي بإسم الرب"..هو ورانا ورانا يعني
!

أنا لم أتجاوز في حق أي زميل لي بمجلش الشعب..فقط هو قاللي "يا مشبوه" وأنا قلتله "يا وسخ"..تصريحات للنائب أحمد شوبير
!

هما عمال مصنع أمونيستو لسه معتصمين ليه ونايمين في الشارع كل ده؟؟..أكيد عاوزين يتعملهم فان بيج ع الفيس بوك طبعا
!

أنا ليه كتبت البوست ده أصلا؟..أكيد عشان مش لاقي حاجة تاني أعملها
!